loading...
لايف اس ام اس
admin بازدید : 63 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

پلیس می خواد ماشینو ببره پارکینگ به افسره می گم آقا تورو خدا نبر میگه ماشینو ؟؟؟؟ 

گفتم پَـــ نَ پَـــ گیتار شماعی زاده رو... 

دیدم افسره عصبانی شد یه نگاه کرد به راننده جرثقیل گفت ببرش...گفتم غلط کردم جناب میخوای ماشینو ببری پارکینگ؟ 

گفت پَـــ نَ پـَـــ میخوایم بلندش کنیم زیرشو جارو کنیم.

 

 

رفتم دستتشویی هی دارم در میزنم! میگه هاااان، دستشویی داری؟ 

پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم آخرین مهلت ثبت نام جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک صادراته، جا نمونی! طرف اومد بیرون گفت خاک بر سرتون کنن که فقط بلدین از این چرت و پرتا بگین 

(کمیته مبارزه با پـَـــ نــه پـَـــ , ستاد سیار مستقر در توالت عمومی)

 

 

 

اس ام اس پ ن پ پ نه پ تصویری پیامک په نه په پ نه پ جدید و خنده دار,پ نه پ خنده ار,جک جدید,په نه په,

پ نه پ خنده دار,اس ام اس پ ن پ جدید, اس سر کاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید 92 - اس ام اس, اس جوک,جوک جدید,جک جدید,jok جدید. ... جوک,جوک جدید,جک جدید,jok جدید,جوک غضنفر,جوک رشتی,جوک لره,جوک قزوینی,جوک خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 3,801
  • بازدید کلی : 28,978
  • کدهای اختصاصی