loading...
لايف اس ام اس
admin بازدید : 96 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

•.•.•.•.•.•.•اس ام اس سرکاري نصف شب•.•.•.•.•.•.•

ببخشید بد موقه مزاحم شدم!!! می خواستم قربونتون برم باید از کدوم طرف برم!..خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

•.•.•.•.•.•.•اس ام اس سرکاري نصف شب•.•.•.•.•.•.• 

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

•.•.•.•.•.•.•اس ام اس سرکاري نصف شب•.•.•.•.•.•.• 

هاهاهاااااااااااا… گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس جدید 92 - اس ام اس, اس جوک,جوک جدید,جک جدید,jok جدید. ... جوک,جوک جدید,جک جدید,jok جدید,جوک غضنفر,جوک رشتی,جوک لره,جوک قزوینی,جوک خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 3,828
  • بازدید کلی : 29,005
  • کدهای اختصاصی